سفارش تبلیغ
صبا ویژن


نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار . . . . چکنم حرف دگر یاد نداد استادم
سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی:
هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت و مبداء و منشاء حیات آنانند که اینگونه مرده اند... خون حسین (ع) و اصحابش کهکشانی است که بر آسمان دنیا راه قبله را می نمایاند... پندار ما این است که ما مانده ایم و شهداء رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده و شهداء مانده اند... زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است... حب حسین (ع) سرالاسرار شهداست... از عاشورای سال 61 هجری دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه روزها عاشوراست... کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین (ع) راهی بسوی حقیقت نیست... حقیقت هنر نوعی معرفت است که در عین حضور و شهود برای هنرمند مکشوف می گردد... هنر شیدایی حقیقت و تجلی شیدایی است

 هاشمی رفسنجانی در دومین جلسه چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری با رای اعضاء به عنوان رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس صبح امروز سه شنبه در دومین نشست چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای گیری برای ریاست این مجلس صورت گرفت که هاشمی رفسنجانی و جنتی به عنوان کاندیدا معرفی شدند.
براساس رای گیری صورت گرفته که به صورت مخفی انجام شد، هاشمی رفسنجانی با 41 رای به عنوان رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری بعد از رحلت آیت الله مشکینی انتخاب شد.
همچنین در این رای گیری احمد جنتی دیگر کاندیدای ریاست مجلس خبرگان رهبری 34 رای را کسب کرد.
خبرهای تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.



سید حسین مرعشی رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دولت خاتمی در پاسخ به اینکه آیا از کارهای گذشته تان راضی هستید، گفت: «بله! از همه (کارهایم) راضی بوده ام اما اتستانداری کرمان چیز دیگری بود و خیلی دوستش داشتم.»
استاندار سابق کرمان افزوده است: «خودمان کدخدا بودیم و هرکاری که می خواستیم انجام می دادیم.»
وی که با خبرنگار یک نشریه وابسته به کارگزاران سازندگی سخن می گفت، سپس افزوده، «ترجیح می دهم دیگر به کار دولتی بازنگردم» اما فورا ادامه داده که، « اگر اصرار کنند حتما قبول می کنم.» (!)
مرعش همچنین در این گفتگوی کوتاه، منبع درآمد فعلی خود را مقداری باغ پسته عنوان کرده که به او ارث رسیده و زندگی اش را تامین می کند.

<      1   2   3   4   5   >>   >
دانش، میراثی سودمند است . [امام علی علیه السلام]