سفارش تبلیغ
صبا ویژن


نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار . . . . چکنم حرف دگر یاد نداد استادم
سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی:
هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت و مبداء و منشاء حیات آنانند که اینگونه مرده اند... خون حسین (ع) و اصحابش کهکشانی است که بر آسمان دنیا راه قبله را می نمایاند... پندار ما این است که ما مانده ایم و شهداء رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده و شهداء مانده اند... زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است... حب حسین (ع) سرالاسرار شهداست... از عاشورای سال 61 هجری دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه روزها عاشوراست... کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین (ع) راهی بسوی حقیقت نیست... حقیقت هنر نوعی معرفت است که در عین حضور و شهود برای هنرمند مکشوف می گردد... هنر شیدایی حقیقت و تجلی شیدایی است
عبدالرسول حیدری عضو هیئت عالی نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری اختتامیه دهمین کنگره اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بعدازظهر روز گذشته با سخنرانی محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس سازمان ملی جوانان و کامران باقری‌لنکرانی وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: در این کنگره انتخابات اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد که به ترتیب آقایان مصطفی قاسمی، پژمان شیخ‌الاسلامی‌نسب، عباس بیات، محمدعباس ظریفی‌اصفهانی، محسن منصوری، جهانبخش سلمانیان و خانم‌ها محبوبه‌السادات موقرافضلی، بهاره عسگریان‌دهکردی و زینب زارع به عنوان اعضای اصلی و آقایان علی صدری‌ارحامی، علی همتی و علیرضا مشکانی و خانم نرگس رجایی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
حیدری در ادامه به ترکیب 5 نفره هیئت عالی نظارت بر جامعه اسلامی دانشجویان شامل یک نفر نماینده هیئت مؤسس، دو نفر منتخب کنگره و دو نفر منتخب مجمع نمایندگان اشاره و اضافه کرد: آقایان مجتبی ابراهیمی و حسن حیدری باقرآبادی به عنوان دو عضو هیئت عالی نظارت در این کنگره و به مدت یکسال انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه انتخابات مذکور به تأیید هیئت عالی نظارت جامعه اسلامی دانشجویان رسیده است، تصریح کرد: شورای مرکزی جدید در روزهای آتی به تعیین دبیرکل و مسئولان واحدها خواهد پرداخت و حداکثر ظرف یکماه آینده رسماً آغاز به کار خواهد کرد.

در ادامه انتشار کتاب خاطرات توسط رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرزند هاشمی رفسنجانی از تمایل مادرش عفت خانم برای انتشار خاطرات خانوادگی خود خبر داد.

مهدی هاشمی رفسنجانی در گفتگو با یک نشریه هفتگی گفته است: «مادرم عفت خانم خاطرات حاج آقا را قبل از انتشار یک بار می خوانند. در خانواده هاشمی تنها اکبر هاشمی نیست که هر روز خاطره خویش می نویسد که همسر آیت الله نیز خاطرات روزانه خود را ثبت می کند.»

وی در عین حال گفت: « خاطرات مادرم، بیشتر خانوادگی است. به مسایل سیاسی هم حاج خانم از زاویه سیاسی گاهی می پردازند(!) حاج خانم از اول توی مبارزه بوده است.»

وی اضافه کرده: « اما علاوه بر ابوی و والده، خاطره نویسی در خانواده هاشمی رفسنجانی به یک سنت تبدیل شده است. محسن هم مرتب می نویسد. البته ما موردی می نویسیم. من خودم گاهی خاطره مهمی اگر باشد به صورت موردی می نویسم.»

گفتنی است، فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام این سخنان را در پاسخ به شبهاتی که درباره صحت گفته ها در کتاب خاطرات پدر ابراز شده، بیان داشته است.

<      1   2   3   4   5   >>   >
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]