سفارش تبلیغ
صبا ویژن


نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار . . . . چکنم حرف دگر یاد نداد استادم
سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی:
هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت و مبداء و منشاء حیات آنانند که اینگونه مرده اند... خون حسین (ع) و اصحابش کهکشانی است که بر آسمان دنیا راه قبله را می نمایاند... پندار ما این است که ما مانده ایم و شهداء رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده و شهداء مانده اند... زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است... حب حسین (ع) سرالاسرار شهداست... از عاشورای سال 61 هجری دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه روزها عاشوراست... کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین (ع) راهی بسوی حقیقت نیست... حقیقت هنر نوعی معرفت است که در عین حضور و شهود برای هنرمند مکشوف می گردد... هنر شیدایی حقیقت و تجلی شیدایی است



شهادت دخت گرانقدر حضرت اباعبدالله (ع) ، حضرت رقیه (س) بر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و شیعیان و محبان آل الله تسلیت باد.

در جوار مرقد دردانه‌ی خردسال سید الشهدا و در بارگاه خواهرش "زینب کبری" شیر زن کربلا و پیام آور عاشورا در همیشه‌ی تاریخ خونبار شیعه، شور و غوغایی دیگر بپاست و باید که چنین باشد.

گر چه از خرابه‌های شام که روزی ماوای بازماندگان کاروان حسینی و اسیران کربلا بود و نیز کاخ یزید و.. جز در ذهن تاریخ چیزی به یادگار نمانده است ولی خون حسین (ع) و خاندان و یاران باوفایش همچنان می‌جوشد و می‌خروشد و شور و حماسه می‌آفریند و درس عشق، آزادگی و عزت می‌دهد.

 

رفتیم و ماند نزد شما یادگار ما
جان شما و دخترک گلعذار ما


رفتیم و ماند خاطره اى سخت جانگداز

ز این شهر پر بلا، به دل داغدار ما

 

ما با رقیه آمده اکنون که مى رویم

دیگر رقیه اى نبود در کنار ما



   1   2   3   4   5      >
همه چیز با انفاق کاستی گیرد، جز دانش . [امام علی علیه السلام]