سفارش تبلیغ
صبا ویژن


نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار . . . . چکنم حرف دگر یاد نداد استادم
سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی:
هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت و مبداء و منشاء حیات آنانند که اینگونه مرده اند... خون حسین (ع) و اصحابش کهکشانی است که بر آسمان دنیا راه قبله را می نمایاند... پندار ما این است که ما مانده ایم و شهداء رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده و شهداء مانده اند... زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است... حب حسین (ع) سرالاسرار شهداست... از عاشورای سال 61 هجری دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه روزها عاشوراست... کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین (ع) راهی بسوی حقیقت نیست... حقیقت هنر نوعی معرفت است که در عین حضور و شهود برای هنرمند مکشوف می گردد... هنر شیدایی حقیقت و تجلی شیدایی است
در پی دعوت ریاست محترم جمهوری دکتر احمدی نژاد از حضور بوش در ایران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی ، از وی دعوت کرد تا با حضور خود در این دانشگاه به سوالات دانشجویان جهان اسلام پاسخگو باشد. خبر های جدیدتر از این دعوت در اسرع وقت روی این وبلاگ قرار می گیرد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی کارگاه بررسی حقوقی تاریخی و ژئوپولوتیک فلسطین برگزار می کند.

مهدی بادپا دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، درباره برنامه های جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت روز قدس گفت: در کارگاه بررسی حقوقی، تاریخی و ژئوپولوتیک فلسطین دکتر وکیلی استاد تاریخ دانشگاه فردوسی، دکتر خواجی استاد حقوق دانشگاه فردوسی ، دکتر رامین و احتمالا تنی چند از خاخام های یهودی  سخنرانی دارند.

 وی افزود: مسابقات فوتبال، جام قدس را نیز در دانشگاه فردوسی با حضور تیم های دفاتر دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی ، فردوسی و شهید منتظری خواهیم داشت که در فینال این مسابقات تیم برتر جامعه اسلامی دانشگاه های مشهد معرفی خواهد شد.



<      1   2   3   4   5      >
حکمت را از هرکس که آن را برایت آورد بگیر و به آنچه می گوید بنگر و نه آنکه می گوید . [امام علی علیه السلام]