سفارش تبلیغ
صبا ویژن


نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار . . . . چکنم حرف دگر یاد نداد استادم
سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی:
هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت و مبداء و منشاء حیات آنانند که اینگونه مرده اند... خون حسین (ع) و اصحابش کهکشانی است که بر آسمان دنیا راه قبله را می نمایاند... پندار ما این است که ما مانده ایم و شهداء رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده و شهداء مانده اند... زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است... حب حسین (ع) سرالاسرار شهداست... از عاشورای سال 61 هجری دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه روزها عاشوراست... کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین (ع) راهی بسوی حقیقت نیست... حقیقت هنر نوعی معرفت است که در عین حضور و شهود برای هنرمند مکشوف می گردد... هنر شیدایی حقیقت و تجلی شیدایی است

  و قاتلوا ائمه الکفر...

ای امت رسول ا... چه نشسته اید و بی تفاوت؟امروز که همه باطل در مقابل همه حق ایستاده است برما ست تا علم مبارزه را برافراشته و طعم نبرد سهمگین و انقلابی را بر سران کفر و خائنین بچشانیم! امروز غزه مظلوم در مقابل دیدگانمان غرق در خون و آتش است ! مگر آن پیرفرزانه نفرمود  که : " جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان جهان اسلام را در جهان براه اندازیم.امروز ما در مقابل خدا مسئولیم... امروز همان روزی است که چنان بر گوش استکبارغرب می کوبیم که برق آن چشمان استکبارشرق و حکام مرتجع و خائن عرب را کور خواهد کرد!

ما متحصنین در فرودگاه مشهد با الگوگیری از یگان های رزم پراکنده استاد شهید دکترمصطفی چمران و یگان های رزم داوطلب دانشجویی هم­دانشگاهی عزیزمان شهیدمحمدحسین علم الهدی و دانشجوی مفقودالاثر سردارسرافراز حاج احمدمتوسلیان با آمادگی کامل برای جنگ تمام عیار با تمام دنیای کفر پس از روزها تحصن و اعلام آمادگی خستگی ناپذیر مطالبات خود را بدین شرح اعلام می کنیم:

1-      از دولت اسلامی و رییس جمهور مکتبی خواستاریم که :

اولا همانند کارنامه درخشان دولت نهم در سیاست خارجه هم اکنون نیز ابتکارعمل سیاسی منطقه را بدست بگیرد  و نقش ایران را در تعاملات بین المللی ارتقاء دهد ، زیرا تا کی ما بایستی بنشینیم و نظاره گر باشیم تا چاقوکشان خون­آشام بین المللی و سران مرتجع عرب ، (آنها که دستشان تا مرفق در خون مسلمین آغشته است) ؛ برای محاصره ایران و تعیین سرنوشت فلسطین و لبنان مهره های شطرنج خود را به حرکت در آورند! بایستی دولت مکتبی و دستگاه سیاست خارجی با ابتکارعمل انقلابی ، جو سنگین سیاسی-نظامی-رسانه ای منطقه را بشکند! و تحول ملموسی در روند  فجایع غزه ایجاد نماید. ثانیا از دولت اسلامی خواستاریم تا در اقدامی انقلابی تا حل فجایع انسانی در غزه سیاست تحریم صدور نفت خود را به کشورهای حامی رژیم اشغالگرقدس در دستور کار قرار دهد و ثالثا با تعطیلی دفتر حافظ منافع مصر و سفارت اردن در تهران قطع کامل روابط با رژیم های مرتجع را عملی گرداند.

2-    مقام معظم رهبری در پیام تاریخی خود پیرامون جنایت غزه مسؤولین کشور را به انجام وظایف خود فراخوانده و می‌فرمایند: « مسئولان کشور را به ادای وظائف خود در این حادثه‌ی غم‌انگیز فرا میخوانم».متأسفانه علی‌رغم چند روز از فجایع غزه هیچ اقدام قابل ملاحظه‌ای از سوی مسؤولین کشور صورت نگرفته است از این‌رو پیشنهاد می‌گردد برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی حسنی مبارک نامبارک و هم‌پیمانان  او برای بازنمودن گذرگاه رفح، تنگ? هرمز از سوی مسؤولین جمهوری اسلامی بسته شود. اهمیت تنگه هرمز در منطقه به قدری است که حتی وزارت انرژی آمریکا نیز آن را «مهم‌ترین نقطه عبور نفت در جهان» می‌داند. مسؤولین کشور مطمئن باشند عملکرد امروز آنان در قبال غزه در حافظ? تاریخی ملت ثبت خواهد شد.

3-      هنوز یادمان نرفته سخن سردار سرافراز سپاه حاج احمد متوسلیان را ؛ که پس از اعزام اولین یگان رزمنده ایرانی به لبنان بموازات جنگ تحمیلی "بلافاصه بعد از ورود اولین هواپیمای ایرانی  به لبنان و سوریه؛  اسرائیل اعلام آتش بس یکطرفه کرد". و هنوز آوای او در گوشمان طنین انداز است که" با اسراییل وارد جنگ می شویم، هرکس مرد راه است بسم ا... هرکس نیست خداحافظ "! ما دانشجویان و امت حزب ا... قاطعانه اعلام می نماییم که تا پای جان آماده نبرد و مبارزه هستیم و ما آمدیم تا برویم و نه اینکه بمانیم! لذا از مسئولین امر مجدانه خواستاریم تا شرایط را برای حضور یگان های استشهادی برای نبرد مقدس با شقی ترین اشقیاء و محو آن از عالم هستی آماده سازد !     

سلام ما بر شهدا و خانواده های شهدا وبر جانبازان غزه ؛ سلام ما بر مردم سرافراز و مقاوم غزه ؛ سلام ما بر برادران عزیزمان اسماعیل هنیه و خالدمشعل ؛ سلام بر قدس و سلام بر انتفاضه !



صدها هزار لبنانی دعوت امام خامنه‌ای را لبیک گفته‌اند

صدها هزار لبنانی در پی فراخوان دبیرکل حزب‌الله لبنان با برپایی تظاهراتی حمایت خود را از ملت مظلوم محاصره شده فلسطین در غزه اعلام کردند و اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی و سکوت کشورهای عربی در حق ملت فلسطین را به شدت محکوم کردند.

ورزشگاه "الرایة" در حومه جنوبی بیروت و خیابانهای اطراف آن مملو از جمعیتی است که برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین در این منطقه حضور یافته بودند.
جمعیت انبوه تظاهرکننده در حالی که پرچم‌های فلسطین،حزب الله لبنان را با خود حمل می‌کردند، پیاده به سمت ورزشگاه "الرایة" در ضاحیه جنوبی بیروت که محل اصلی گردهمایی است، حرکت کردند.
این در حالی است که سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان از طریق تلویزیون مداربسته در حال ایراد سخنرانی برای تظاهرات‌کنندگان است.
وی در ابتدای سخنان خود گفت: ای ملت شریف لبنان! شما امروز در پاسخ به ندای اما خامنه‌ای در اینجا جمع شده اید.
سید حسن نصرالله در سخنرانی دیشب خود در لبیک به پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، مردم لبنان را به گردهمایی گسترده همبستگی با غزه فراخوانده بود دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: فردا که از طرف امام خامنه‌ای به عنوان روز عزای عمومی اعلام شده‌است ما نیز با خانواده خود در غزه و شهدای بی گناه اعلام همبستگی و همدری می‌کنیم.



<      1   2   3   4   5   >>   >
با مردم چنان بیامیزید که اگر مردید بر شما بگریند ، و اگر زنده ماندید به شما مهربانى ورزند . [نهج البلاغه]