سفارش تبلیغ
صبا ویژن


نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار . . . . چکنم حرف دگر یاد نداد استادم
سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی:
هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت و مبداء و منشاء حیات آنانند که اینگونه مرده اند... خون حسین (ع) و اصحابش کهکشانی است که بر آسمان دنیا راه قبله را می نمایاند... پندار ما این است که ما مانده ایم و شهداء رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده و شهداء مانده اند... زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است... حب حسین (ع) سرالاسرار شهداست... از عاشورای سال 61 هجری دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه روزها عاشوراست... کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین (ع) راهی بسوی حقیقت نیست... حقیقت هنر نوعی معرفت است که در عین حضور و شهود برای هنرمند مکشوف می گردد... هنر شیدایی حقیقت و تجلی شیدایی است

خانم رجبی، نویسنده و منتقدی که نوشتارهایش با استقبال بی‌نظیر خوانندگان اعم از مخالف و موافق همراه است، سومین سایت خود را راه‌اندازی کرد. در مطلبی که وی به همین مناسبت در پایگاه شخصی خود نوشته، آمده است: ملت ایران باید بدانند با همه تنگناها، "سایت سوم" را راه‌اندازی کردم. اعلان می‌کنم که این سایت fatemerajabi.net مطابق روال قانونی ثبت گردیده است.

سایت سوم خانم فاطمه رجبی طبق روال قانونی ثبت و راه‌اندازی شد

 خانم رجبی، نویسنده و منتقدی که نوشتارهایش با استقبال بی‌نظیر خوانندگان اعم از مخالف و موافق همراه است، سومین سایت خود را راه‌اندازی کرد. در مطلبی که وی به همین مناسبت در پایگاه شخصی خود نوشته، آمده است: سایتِ اول تعطیل شد، غیرقانونی، بدون اخطار، بدون شکایت؟!، ... سایتِ دوم حتی مهلت "یک ماهه" هم نیافت و بدون اخطار و احضار و ... غیرقانونی تعطیل شد. ملت ایران باید بدانند با همه تنگناها، "سایت سوم" را راه‌اندازی کردم. اعلان می‌کنم که این سایت fatemerajabi.net مطابق روال قانونی ثبت گردیده است.

 

گفتنی است، طراحی زیبا و استفاده از شیوه‌های نوین برنامه‌نویسی از ویژگی‌‌های سایت جدید خانم رجبی است.

 

متن اولین یادداشت خانم رجبی در سایت جدید، در پی می‌آید:

 

از یک سو رسانه ضرغامی، روزنامه‌ها، نشریات، تریبون‌ها، مجلس و ... همه آزادند تا نقد کنند، دشنام دهند، تخریب کنند، دروغ بگویند، تهمت بزنند، و در این عرصه نه شخصیتی چون حضرت آیت‌الله مصباح در امان است که به دلیل آن جایگاهی، رکنی عظیم در روحانیت شیعه است، و نه رئیس‌جمهور که طبق قانون اساسی شخص دوم کشور می‌باشد. آفرین به این همه تحمل و سعه صدر و آزادی‌خواهی!

 

از سوی دیگر با وجود سایت‌های لجن‌پراکن سیاسی که حتی نسبت به ساحت مقام معظم رهبری اتهام می‌زنند، و سایت‌های مستهجن اخلاقی و ... فقط سایت فاطمه رجبی مستوجب تعطیلی غیرقانونی است. شگفتا که در نظام اسلامی این مرکز، محفل یا افراد غیرقانونی چگونه تنها فاطمه رجبی را نشانه می‌روند. سایتِ اول تعطیل شد، غیرقانونی، بدون اخطار، بدون شکایت؟!

 

سایتِ دوم حتی مهلت "یک ماهه" هم نیافت و بدون اخطار و احضار و ... غیرقانونی تعطیل شد. شاید در سایت دوم، یک مقاله بیشتر منتشر نشد. این نشان از چه دارد؟ فاطمه رجبی چه می‌نویسد؟ چی چیزی را دنبال می‌کند؟ علیه که می‌نویسد؟ آیا "دروغ" می‌نویسد یا اتهام می‌زند؟ آیا به حریم خصوصی افراد وارد می‌شود یا اسناد محرمانه را در معرض اطلاع عموم می‌گذارد؟ اگر چنین است هم باید مصداق‌ها را بنمایاند، و هم بنا به شیوه رایج مانند موسویان مدح و تمجید شود یا مثل عماد باقی یا گنجی و ... – خدای ناکرده – قلم طلایی بگیرد. ... ملت ایران باید بدانند با همه تنگناها، "سایت سوم" را راه‌اندازی کردم. خدای سبحان را شاهد می‌گیرم که این کار را در راستای انجام وظیفه دینی دنبال می‌کنم. باشد که آن "افراد" یا "محفل" و "مرکز غیرقانونی" این‌بار مدتی از اجرای خفقان دست کشیده و مرا مجاز به انتشار مطالبم کنند.

 

اعلان می‌کنم که این سایت fatemerajabi.net مطابق روال قانونی ثبت گردیده است.

 

 

 

 

 

 

 



<   <<   6      
با دانش است که حکمت شناخته می شود . [امام علی علیه السلام]