سفارش تبلیغ
صبا ویژن


نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار . . . . چکنم حرف دگر یاد نداد استادم
سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی:
هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت و مبداء و منشاء حیات آنانند که اینگونه مرده اند... خون حسین (ع) و اصحابش کهکشانی است که بر آسمان دنیا راه قبله را می نمایاند... پندار ما این است که ما مانده ایم و شهداء رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده و شهداء مانده اند... زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است... حب حسین (ع) سرالاسرار شهداست... از عاشورای سال 61 هجری دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه روزها عاشوراست... کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین (ع) راهی بسوی حقیقت نیست... حقیقت هنر نوعی معرفت است که در عین حضور و شهود برای هنرمند مکشوف می گردد... هنر شیدایی حقیقت و تجلی شیدایی است

در حالی که حکومت عربستان مدعی است، نقش چندانی در گسترش تروریسم در عراق ندارد، بیش از سی تن از علمای سنی سعودی، روز گذشته، همه مسلمانان سنی در خاورمیانه را علیه شیعیان تحریک و همچنین در حمایت از شورشیان و تروریست‌های عراق، پیام صادر کردند.
به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب» به نقل از «آسوشیتدپرس»، روحانیون وهابی اعلام کرده‌اند: جهاد، یکی از مهم‌ترین ارکان مذهب است و آنچه با قدرت گرفته می‌شود، تنها با قدرت می‌شود آن را به دست آورد.
این بیانیه اخطار کرده است که مسلمانان شیعه، کنترل عراق را به دست گرفته‌اند و این توطئه‌ای برای از بین بردن سنیان است.
آنان از همه سنی‌مذهبان خاورمیانه خواسته‌اند، مستقیم با برادران سنی خود در عراق همکاری کنند و همه امکاناتشان را برای تجهیز آنان به کار برند و همچنین از علما خواسته‌اند که عموم را در مورد خطرات شیعه، تعلیم دهند.
به گزارش «آسوشیتدپرس»، کشورهای مصر، عربستان سعودی و اردن، از قدرت گرفتن شیعیان در عراق و بخش‌های دیگر منطقه نگران هستند. این بیانیه روی وب‌سایت سعودی‌نیوز هم قرار گرفته است.
بیانیه یادشده توسط سی نفر از علمای وهابی که بیشتر آنان از روحانیون رده بالای دانشگاه و مراکز پادشاهی تندرو وهابی هستند، صادر شده است.
مقامات رسمی عراق می‌گویند: منابع مالی فراوانی از عربستان برای تروریست‌ها و شورشیان ارسال می‌شود، اما مقامات سعودی این موضوع را انکار می‌کنند.



بسا برادری که مادرت او را نزاده است . [امام علی علیه السلام]