سفارش تبلیغ
صبا ویژن


نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار . . . . چکنم حرف دگر یاد نداد استادم
سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی:
هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت و مبداء و منشاء حیات آنانند که اینگونه مرده اند... خون حسین (ع) و اصحابش کهکشانی است که بر آسمان دنیا راه قبله را می نمایاند... پندار ما این است که ما مانده ایم و شهداء رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده و شهداء مانده اند... زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است... حب حسین (ع) سرالاسرار شهداست... از عاشورای سال 61 هجری دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه روزها عاشوراست... کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین (ع) راهی بسوی حقیقت نیست... حقیقت هنر نوعی معرفت است که در عین حضور و شهود برای هنرمند مکشوف می گردد... هنر شیدایی حقیقت و تجلی شیدایی است

«جناب آقای بوش

ریاست محترم جمهوری آمریکا

با سلام،

احتراما،به مصداق کلام وحی در قرآن کریم سوره 39-آیه 18:«آن بندگانی که چون سخن حق بشنوند نیکوتر آن را عمل کنند،آنان هستند کسانی که خدا به لطف خاص خود آنها را هدایت فرموده و هم آنان به حقیقت خردمندان عالمند.»

پیرو حضور جناب آقای دکتر احمدی نژاد، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه کلمبیا، بدین وسیله از جنابعالی دعوت می شود در جلساتی با حضور اساتید و دانشجویان این دانشگاه جهت ایراد سخنرانی و شرکت در پرسش پاسخ در خصوص مسائلی مانند حقوق بشر، تروریزم و هولوکاست حضور به هم رسانید.

ضمناً به اطلاع می رساند که دانشگاه فردوسی مشهد بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه شرق کشور ایران و دارای دانشجویانی از 14 ملیت می باشد.»


کسی که دانشی را زنده کرد، نمی میرد . [امام علی علیه السلام]