سفارش تبلیغ
صبا ویژن


نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار . . . . چکنم حرف دگر یاد نداد استادم
سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی:
هنر آن است که بمیری پیش از آنکه بمیرانندت و مبداء و منشاء حیات آنانند که اینگونه مرده اند... خون حسین (ع) و اصحابش کهکشانی است که بر آسمان دنیا راه قبله را می نمایاند... پندار ما این است که ما مانده ایم و شهداء رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده و شهداء مانده اند... زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است... حب حسین (ع) سرالاسرار شهداست... از عاشورای سال 61 هجری دیگر زمان از عاشورا نگذشته است و همه روزها عاشوراست... کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین (ع) راهی بسوی حقیقت نیست... حقیقت هنر نوعی معرفت است که در عین حضور و شهود برای هنرمند مکشوف می گردد... هنر شیدایی حقیقت و تجلی شیدایی است
عبدالله در این ملاقات خصوصی با وزیر خارجه یکی از کشورهای عربی، با «ایرانی» یاد کردن دولت «نوری المالکی» اظهار کرده است: در زمان صدام برای جنگ با ایران، سی میلیارد دلار به او کمک کردیم، اما اکنون حاضرم صد میلیارد دلار هزینه کنم.


امیر عبدالله(عبدالشیطان)، پادشاه عربستان سعودی، چندی پیش در یک ملاقات خصوصی اظهار کرده که صد میلیارد دلار برای سقوط دولت مالکی هزینه می‌کنیم.

بنا بر این گزارش، عبدالله در این ملاقات خصوصی با وزیر خارجه یکی از کشورهای عربی، با «ایرانی» یاد کردن دولت «نوری المالکی» اظهار کرده است: در زمان صدام برای جنگ با ایران، سی میلیارد دلار به او کمک کردیم، اما اکنون حاضرم صد میلیارد دلار هزینه کنم تا این دولت ایرانی را که در عراق حاکم شده، ساقط کنم.

این گزارش می‌افزاید: در سفر اخیر رایس به عربستان نیز «سعود الفیصل»، وزیر خارجه عربستان، خطاب به وی گفته که دولت «نوری المالکی» به زودی شکست می‌خورد و ما از اینکه با شکست آن وجهه آمریکا خراب شود، برای شما نگرانیم، اما کاندولیزا رایس با تأکید بر اینکه کاخ سفید، همچنان در دفاع قاطع از دولت مالکی جدی است، در عین حال به او وعده داده که پیامش را به کاخ سفید منتقل خواهد کرد.

گفتنی است، تاکنون به رغم دستگیری هزاران عنصر سعودی مرده و زنده که پیش از عملیات‌های تروریستی یا پس از انجام آنها به دست نیروهای امنیتی آمریکایی و عراقی افتاده‌اند، مقامات سعودی مدعی بودند که دولت عربستان، نقشی در اخلال در ثبات عراق ندارد. اما با کشف این اطلاعات، هم‌زمان با انتقاد صریح «زلمای خلیل‌زاد» از عربستان، به نظر می‌رسد آمریکا روند تازه‌ای را در برخورد با عربستان آغاز خواهد کرد.

خدایا! از تو هدایت در گمراهی و بینایی در کوری و راه راست در بیراهه درخواست می کنم . [امام صادق علیه السلام]